Деревина першої та другої групи порід (граб, дуб, ясен, сосна, акація, вільха)
1. Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код
замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб -
підприємців та громадських формувань, його категорія: Відділ освіти, молоді та спорту Любарської селищної ради;
13100 Житомирська обл.. смт. Любар вул.. Незалежності,15 код за ЄДРПОУ
– 41865996; категорія замовника – п. 1 ч. 4 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі»
2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним
закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні
зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів
предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності):
Код за ДК 021:2015 - 03410000-7 Деревина.
Деревина першої та другої групи порід (граб, дуб, ясен, сосна, акація, вільха)
3. Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-05-21-000355-a .
4. Обґрунтування розміру бюджетного призначення: розмір
бюджетного призначення для закупівлі визначений у сумі 2 400 000,00 грн з
урахуванням ПДВ.
5.ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ
(ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ)
1. Об’єм закупівлі : 1600 м3
2. Послуги, які обов’язково надає Учасник та включає в ціну товару:
- доставка товару здійснюється за адресою, передбаченою цією документацією;
-здійснення вантажно-розвантажувальних послуг при поставці товару;
-розвантаження на складі замовника із складанням в стоси або в штабеля.
3. Оплата безготівковим розрахунком.
4. В дровах не допускається зовнішня трухлява гниль. Ядрова та заболоння гнилі допускаються розміром не більше 65% площі торця. Кількість дров із гниллю від 30 до 65% площі торця не повинно перевищувати 20% об’єму партії.
5. Дрова мають бути першої та другої групи порід (граб, дуб, ясен, сосна, акація, вільха):
Деревина 1 групи породи |
800 м3 |
Деревина 2 групи породи |
800 м3 |
6. Дрова повинні бути очищені від сучків. Висота сучків, що залишаються, не повинна перевищувати 30 мм.
7. Об’єм дров у складаючій мірі визначають множенням висоти полінниці (штабеля) на її довжину та ширину.
Ширину полінниці ( штабеля) далі за текстом – полінниця приймають рівній номінальній довжині укладених дров.
Висоту полінниці визначають, як середнє арифметичне результатів неменше трьох вимірів.
При висоті полінниці більше 10м. її висоту вимірюють через кожні 3 м.
8. Вимоги на дрова в якості палива згідно ДСТУ EN 15234-5:2018, ТУУ 16.1-00994207-005:2018. Дрова довжиною 1м.,та товщиною від 16 до 26 см.
9. Перелік документів, необхідних для надання Замовнику для підтвердження відповідності тендерної пропозиції вимогам про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі:
- учасник у складі тендерної пропозиції надає протокол радіаційного дослідження на вміст радіоактивних речовин в продукції – паливна деревина першої групи порід в об’ємі не менше 850 м3 та другої групи порід в об’ємі не менше 850 м3;
- учасник у складі тендерної пропозиції надає сертифікат відповідності ТУ-00994207-005:2018 «Деревина дров’яна. Класифікація, облік, технічні вимоги», який виданий органом з оцінки відповідності, який пройшов акредитацію в Україні відповідно до Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» та внесений до реєстру акредитованих органів з оцінки відповідності НААУ МЕРТУ на паливну деревину першої групи порід в об’ємі не менше 800 м3 та другої групи порід в об’ємі не менше 800 м3;
- учасник повинен мати дозвіл або ліцензію на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством України та надати їх.
10. Учасники повинні обстежити майданчик зберігання деревини дров’яної дров паливних в присутності Замовника у період подання тендерної документації, з метою виявлення (не)зручностей заїзду вантажного транспорту для розвантаження даного товару у місці призначення з оформленням Акту обстеження. Акт обстеження підписується уповноваженими представниками Учасника та Замовника і подається у складі документів тендерної пропозиції Учасника.
11. Учасник визначає ціну на товар, який він пропонує поставити за Договором, з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, а також витрат на страхування, транспортування, завантажування, розвантажування та інших витрат, визначених законодавством.
12. Загальні умови поставки товарів:
- строки поставки – повинно бути поставлено до 01.07.2024 року, за заявками Замовника протягом 3 робочих днів з дня отримання заявки на поставку в залежності від фактичної потреби в частині визначення обсягів постачання деревини.
- поставка товару здійснюється партіями, що погоджуються сторонами в залежності від фактичної потреби Замовника.
13. Поставка здійснюється за адресою Замовника в робочі дні та години (понеділок - п’ятниця, з 8:00 - 17:00).
14. При поставці товару повинні надаватися супровідні документи, що підтверджують його походження, якості, відповідність ТУУ 16.1-00994207-005:2018.
15. При прийомі товару, обсяг товару має відповідати обсягу, який зазначений у супровідних документах.
16. Приймання товару за кількістю і якістю здійснюється представником замовника.
6. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:
Очікувана вартість закупівлі визначена методом моніторингу цін на ринку
цих товарів для аналогічних об’єктів.
7. Закупівля здійснюється для підготовки опалювального сезону 2024-2025 рр.