A A A K K K
людям з порушенням зору
Відділ освіти, молоді та спорту Любарської селищної ради

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 No 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі

Дата: 18.01.2023 09:11
Кількість переглядів: 24

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі,
розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі
(відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 No 710 «Про ефективне
використання державних коштів» (зі змінами))

 

1. Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код
замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб -
підприємців та громадських формувань, його категорія: Відділ освіти, молоді та спорту Любарської селищної ради
;
;13100 Житомирська обл.. смт. Любар вул.. Незалежності,15  код за ЄДРПОУ
– 41865996;  категорія замовника –
п. 1 ч. 4 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі»

1. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним
закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні
зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів
предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності):
Код за ДК 021:2015
- 03410000-7 Деревина.

 

2. Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-01-18-000697-a .
 

3. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета
закупівлі: Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені
відповідно до вимог і положень нормативних і виробничих документів та
потреб  Відділу освіти,молоді та спорту Любарської селищної ради
Характеристики та якість товару повинні відповідати державним
стандартам України.

 

4. Обґрунтування розміру бюджетного призначення: розмір
бюджетного призначення для закупівлі визначений у сумі 1 700 000 грн з
урахуванням ПДВ.
ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ,

ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ

(ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ)

-  Об’єм   закупівлі : 503 м3

- У вартість повинна  входити  доставка  та  розвантажувальні  роботи 

3. Оплата  безготівковим  розрахунком.

4. В дровах не допускається зовнішня трухлява гниль. Ядрова та заболоння гнилі допускаються розміром не більше 65% площі торця. Кількість  дров із  гниллю  від 30 до 65% площі торця не повинно перевищувати 20% об’єму  партії.

5. Дрова мають бути твердої породи.

6. Дрова повинні бути очищені від сучків. Висота сучків, що залишаються, не повинна  перевищувати 30 мм.

7. Об’єм  дров у складаючій мірі визначають множенням  висоти  полінниці (штабеля) на її довжину  та  ширину.

Ширину  полінниці ( штабеля) далі за текстом – полінниця  приймають рівній номінальній довжині укладених дров.

Висоту полінниці визначають, як середнє арифметичне результатів неменше трьох вимірів.

При висоті  полінниці  більше 10м. її  висоту вимірюють  через  кожні  3 м. 

8. Вимоги на дрова в якості палива згідно ДСТУ EN 15234-5:2018. Дрова довжиною 1м.,та товщиною від 16 до 26 см.

9. Учасники у складі пропозиції повинні надати Протокол радіаційного дослідження на товар, який є предметом закупівлі.

 

5. Очікувана вартість предмета закупівлі: 1 006 000 ,00 грн з ПДВ.
6. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:
Очікувана вартість закупівлі визначена методом моніторингу цін на ринку
цих товарів для аналогічних
об’єктів.


« повернутися

Вхід для адміністратора