A A A K K K
людям з порушенням зору
Відділ освіти, молоді та спорту Любарської селищної ради

Про підсумки першого етапу педагогічної виставки «Сучасна освіта Житомирщини - 2022»

Дата: 07.02.2022 16:16
Кількість переглядів: 33


 

 

УКРАЇНА

ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ

ЛЮБАРСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ

НАКАЗ

 

від 04 січня 2022 р.                                                            №01-ОД

 

Про підсумки першого етапу

педагогічної виставки

«Сучасна освіта Житомирщини - 2022»

      На виконання наказу КЗ «ЖОІППО» ЖОР від 13.09.2021 року № 130-ОД, наказу відділу освіти, молоді та спорту   Любарської селищної ради №179-ОД від 29.10.2021 р. «Про проведення виставки перспективного педагогічного досвіду «Сучасна освіта Житомирщини–2022» та з метою узагальнення і всебічного представлення широкій громадськості, педагогам досвіду інноваційної діяльності закладів освіти 24 грудня 2021 року на базі інформаційно-методичного центру  проведено перший етап  педагогічної виставки «Сучасна освіта Житомирщини - 2022» 

 Мета виставки – сприяти освітній реформі шляхом узагальнення та презентації кращого педагогічного досвіду та інноваційних розробок педагогічних та наукових колективів, здобутих при реалізації завдань освітньої реформи; підвищити рівень методичної роботи , ознайомити громадськість з досягненнями педагогічних колективів,  інформування широкої педагогічної громадськості, органів державної влади і управління про новітні досягнення освітян ТГ, поширення інноваційного педагогічного досвіду, виявлення творчих вчителів та педагогічних колективів, сприяння постійному професійному зростанню та розвитку професійної компетентності педагогічних працівників у визначенні та осмисленому впровадженні пріоритетів розвитку освітньої галузі, організації співпраці освітніх закладів, підвищення престижу педагогічної праці у суспільстві.

Матеріали, представлені  на виставку, були розміщені в інформаційно-методичному центрі, усі бажаючі могли ознайомитися з ними. Це власні напрацювання педагогів, тематика та зміст яких відображали здобутки освіти  громади у розв’язанні проблем модернізації змісту освіти, пошуку сучасних підходів до організації особистісно-орієнтованого навчально-виховного процесу, оптимального поєднання традиційних та інноваційних форм і методів навчання та виховання, впровадження концепції НУШ  тощо. 

На виставку було представлено18 робіт педагогів  з 12 освітніх  закладів ТГ.

Більшість власних напрацювань освітян відповідають вимогам щодо оформлення матеріалів перспективного педагогічного досвіду, різноманітні за тематикою, змістовні, характеризуються новизною і актуальністю тем, вказують на постійний творчий пошук педагогічних колективів, відповідають нормативним документам, державним освітнім стандартам, мають високий рівень естетичного оформлення і практичного спрямування.

 

Найбільшу кількість робіт представили: Пединківський ЗЗСО І-ІІІ ст. (директор Сікалюк Т.М.)-3 роботи, Великодеревичівська ЗОШ І-ІІІ ст.(директор Храпач А.А.), Мотовилівський ліцей ім.І.М.Мороза (Дзюбак Н.В.),  Коваленківська ЗОШ І-ІІ ст (директор Дєшкова І.М.), Вигнанський ЗЗСО І-ІІ ст. (директор Віннік Г.Ф.)-по 2 роботи.

 Любарський ліцей №1(директор Михальчук О.Г.), Стрижівський ліцей (директор Вигнич Г.І.), Привітівський ліцей(директор Ковбасюк Л.М.), Старочорторийська гімназія (директор Сологуб Н.І.),  Гізівщинська ЗОШ І-ІІ ступенів ім.В.М.Максимчука (директор Комісар Л.І.), Великоволицька  ЗОШ І-ІІ ступенів (директор Яткевич Г.В.)-по 1 роботі.

Відповідно до критеріїв оцінювання та за рішенням журі І етапу конкурсу-виставки «Сучасна освіта Житомирщини - 2022» визнано переможцями та направлено  для участі в обласному етапі виставки роботи  педагогів:

1. Бугай Любові Олексіївни, учителя правознавства Вигнанського ЗЗСО, «Створення сприятливого навчального середовища на уроках правознавства» (навчально-методичний посібник);

2. Бугай Любові Олексіївни, учителя історії Вигнанського ЗЗСО, «Хронологічні задачі з лінією часу до інтегрованого курсу «Всесвітня історія. Історія України. 6 клас.» (дидактичний посібник);

3. Михальчук Алли Борисівни, учителя української мови та літератури Коваленківської ЗОШ І-ІІ ст. , «Народознавство-важлива складова роботи вчителя-словесника» (практичний посібник);

4. Яткевич Галини Василівни,  учителя зарубіжної літератури Великоволицької ЗОШ І-ІІ ступенів,  «Формуємо читацьку компетенцію, або Як простежити трансформацію жанру казки» (практичний посібник);

5. Янко Наталії Анатоліївни, учителя зарубіжної літератури Гізівщинської ЗОШ І-ІІ ступенів ім.В.М.Максимчука, «Позакласне читання на уроках зарубіжної літератури у 5 класі» (навчально-методичний посібник);

6. Троп Людмили Василівни, учителя , учителя іноземної (англійської) мови Мотовилівського ліцею ім.І.М.Мороза, «English with rhymes» («Англійська з рисівками»), (навчальний посібник);

7.Мисечко Зої Миколаївни, учителя початкових класів Мотовилівського ліцею ім.І.М.Мороза, «Формування укологічної грамотності й здорового способу життя в учнів молодших класів», (навчально-методичний посібник);

8. Тимончук Антоніни Василівни, учителя фізики Пединківського ЗЗСО І-ІІІ ст., «Тиждень фізики в школі» (дидактичний  посібник);

 9. Данилюк Катерини Григорівни, учителя української мови та літератури, Сікалюк Тетяни Миколаївни, учителя української мови та літератури Пединківського ЗЗСО І-ІІІ ст.,   «Як зробити цікавим урок літератури? Матеріали до вивчення творчості Т.Г.Шевченка у 5-8 класах» (дидактичний  посібник);

10. Янка Василя Володимировича, учителя історії та права Коваленківської ЗОШ І-ІІ ступенів, «Ефективне використання інтерактивних технологій в сучасних умовах: «Виклик-чи нові можливості», (навчально-методичний посібник);  

11.Стратій Світлани Олексіївни, учителя хімії та біології Березівської ЗЛШ І-ІІІ ступенів, «Використання віршованих рядків на уроках хімії та біології» (практичний посібник);

12.Канчури Оксани Юріївни, учителя іноземної (англійської) мови Старочорторийської гімназії, «Ранкові зустрічі на уроках англійської мови у початковій школі», (навчально-методичний посібник);

13.Коваль Алли Володимирівни, учителя фізики Стрижівського ліцею, «Практичні завдання та вправи для учнів 7 класу з теми: «Взаємодія тіл. Сила» (практикум);

 14. Москалець Наталії Іванівни, учителя української мови та літератури Великодеревичівської ЗОШ  І-ІІІ ст., «Інноваційні технології на нестандартних уроках та позакласних заходах (практичний посібник);

15.Скоріної Оксани Анатоліївни, учителя початкових класів Великодеревичівської ЗОШ І-ІІІ ст., «Використання LEGO-технологій на уроках математики у 4 класі» (практичний посібник);

16.Франківської Ірини Вячеславівни,учителя зарубіжної літератури Пединківського ЗЗСО І-ІІІ ст «Тиждень зарубіжної літератури в школі» (дидактичний посібник);

17. Шеремети Миколи Юрійовича, учителя фізичної культури Привітівського ліцею, «Методика навчання технічним елементам гри у волейбол», (практичний порадник);

18. Пасимішиної Наталії Миколаївни, учителя початкових класів Любарського ліцею №1, «Щоденні кроки до успіху-«Щоденні 5» і «Щоденні 3» (практичний  посібник).

 

Не взяли участь у виставці педагоги з 12 освітніх закладів та 2 філій: Любарський ліцей №2 (директор Шкурлатовський Л.А.), Липненський ліцей (директор Лаврук Н.М.), Новочорторийський ліцей (директор Алієва Л.В.), Глезненська ЗОШ І-ІІІ ст.(директор Козаченко С.В.), Кириївський ліцей (директор Курильчук О.І.), Бичівський ЗЗСО І-ІІ ст.(директор Валігура О.М.), Малобраталівська гімназія (директор Порайко Т.В.), Борушківецький НВК (директор Кіндрась П.Л.), Гринівецький НВК (директор Терещук А.М.), Коростківський НВК (директор Савчук О.М.), Юрівський НВК (директор Власюк М.А.), Житинецька ЗОШ І ст.(завідуюча Чепурна О.О.), Веселківська філія Липненського ліцею (завідуюча Вітківська І.П.), Меленецька філія Липненського ліцею (завідуюча Албазова Л.О.). Жодну роботу не представили на виставку заклади дошкільної освіти та позашкільні заклади.

Прблеми:

  -не всі роботи повністю відповідали вимогам, визначеним Положенням про виставку;

  •  не систематизовано ресурси відповідно до теми чи розділу програми;

-не дотримано вимог щодо оформлення робіт (в одній роботі різні шрифти, інтервали).

-частина матеріалів на місцях не пройшла належної експертизи, не містить нових підходів у вирішенні завдань навчально-виховної роботи;

-не всі педагоги, які в 2021-2022 н.р. атестуються на встановлення кваліфікаційної категорії «спеціаліст вищої категорії» та присвоєння звань «старший учитель», «учитель-методист», презентували свій узагальнений досвід роботи на педагогічній виставці;

-роботи на І етап  виставки  не підготували вчителі більшості предметів, педагоги закладів дошкільної та позашкільної освіти.

  Це свідчить  про недостатню модернізацію науково-методичної роботи з освітянами та використання в практичній діяльності досягнень науки, перспективного педагогічного досвіду, нових технологій навчання і виховання; зниження творчого потенціалу педагогів; формальний підхід до атестації педагогічних працівників.

 

Виходячи із вищезазначеного та відповідно до висновків журі та оргкомітету виставки,

Н  А  К  А  З  У  Ю:

 

1. Директорам, завідувачам  закладів освіти:

1.1.Проаналізувати результати участі навчального закладу у педагогічній виставці на засіданні педагогічної ради.

1.2.Стимулювати участь педагогів у дослідницькій інноваційній діяльності.

1.3.Створити умови для поширення найкращих методичних розробок серед педагогічних працівників навчальних закладів, активно впроваджувати передовий педагогічний досвід у практику роботи.

1.4.Поповнити анотований каталог у методичному кабінеті навчальних закладів           узагальненими матеріалами, представленими на виставку.

1.5.Домогтися наступності у розробці ідей перспективного педагогічного досвіду, забезпечити узагальнення розроблених матеріалів, сприяти їх якісному оформленню, розробці рекомендацій щодо їх впровадження.

1.6. При підготовці матеріалів на наступну педагогічну виставку врахувати названі недоліки та не допускати їх повторення.

    1. Враховувати результати участі педагогічних працівників в І та ІІ  етапі виставки під час атестації.
  1. Інформаційно-методичному центру (методисту Циганович Г.М.):

2.1. Оприлюднити результати І етапу виставки на сайті відділу освіти.

2.2. До 15.01.2022 р. кращі матеріали з досвіду роботи вихователів, вчителів,  педагогічних колективів та супровідні документи представити в КЗ «Житомирський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» Житомирської обласної ради для участі у ІІ (обласному) етапі педагогічної  виставки «Сучасна освіта Житомирщини-2022».

2.3. Проаналізувати участь освітніх закладів у І етапі педагогічної виставки та якість представлених матеріалів на засіданні методичних об’єднань вчителів-предметників, семінарі заступників директорів з навчально-виховної роботи, нараді директорів шкіл.

3. Директорам Любарського ліцею №2 (директор Шкурлатовський Л.А.), Липненського ліцею (директор Лаврук Н.М.), Новочорторийського ліцею (директор Алієва Л.В.), Глезненської ЗОШ І-ІІІ ст.(директор Козаченко С.В.), Кириївського ліцею (директор Курильчук О.І.), Бичівського ЗЗСО І-ІІ ст.(директор Валігура О.М.), Малобраталівської гімназії (директор Порайко Т.В.), Борушківецького НВК (директор Кіндрась П.Л.), Гринівецького НВК (директор Терещук А.М.), Коростківськогго НВК (директор Савчук О.М.), Юрівського НВК (директор Власюк М.А.), Житинецької ЗОШ І ст.(завідуюча Чепурна О.О.), Веселківської філії Липненського ліцею (завідуюча Вітківська І.П.), Меленецької філії Липненського ліцею (завідуюча Албазова Л.О активізувати  роботу  по виявленню та розповсюдженню    ППД.

4. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.

 

           

 

Начальник відділу                              Наталія ОСТРОПОЛЬСЬКА

 


« повернутися

Вхід для адміністратора